Website Builder www.smartselection.se www.smartselection.se www.smartselection.se

Callcenter Check är en undersökningsmetod som ger svar på hur kundupplevelsen per telefon fungerar.

Exempel på vad ni kan mäta

- Väntetiden är kort eller lång.
- Att kunden får rätt bemötande i telefonen.
- Kunden kopplas rätt direkt.
- Att ert företag presenteras på rätt sätt.
- Personalen förstår kundens behov och använder   det i kommunikationen.
- Fler produkter/tjänster erbjuds.
- Personalen har god produktkunskap.
- Kunden får nödvändig information.
- Kunden får en trevlig avskedshälsning.
- Kunden följs upp vid behov.


Shopping Check

Ger er kunskap om vad som verkligen sker när butikspersonalen möter era kunder

Callcenter Check

undersökningsmetod som ger svar på hur kundupplevelsen per telefon fungerar.

Store Check

Kvalitetssäkrar ert koncept och era kampanjer.

Web Check

Ger svar på hur kundmötet fungerar på er webbplats.