Vi använder Mystery shoppers för att förbättra kvaliteten.
Många av våra kunder använder tekniken för att kontrollera om standarden på servicekvaliteten verkligen uppnås. Ett flertal besök är att föredra för att få ett rimligt mätresultat och för att undvika tillfälliga händelser
Vi kan även agera utifrån ett designat scenario där Mystery shoppern ska spela en roll. Ett manus visar vem shopparen ska vara, dennes behov, uppträdande, vilka interaktioner som ska testas mot personalen. Istället för att kvantifiera en serie av ja- och nej svar, blir dessa svar en kvalitativ rapport som kommer att användas i återkopplingen till det kontrollerade teamet, och användas som träning eller coaching.
Shopping Check
Ger er kunskap om vad som verkligen sker när butikspersonalen möter era kunder
Callcenter Check
undersökningsmetod som ger svar på hur kundupplevelsen per telefon fungerar.
Store Check
Kvalitetssäkrar ert koncept och era kampanjer.
Web Check
Ger svar på hur kundmötet fungerar på er webbplats.